cat
green
dark
 
 
 
از اينكه به سايت ما امده ايد تشكر ميكنيم و اميدوارم كه لحظات خوشي را با ما سپري كنيد.

۱Mobile Market 1.8 beta بهترین جایگزین برای اندروید مارکت

نويسنده: eghbal | ساعت: 17:7

یکی از مزیت های گوشی های اندروید وجود نرم افزار android market می باشد که به وسیله آن میتوانید نرم افزار های مورد نیاز خودتان را به راحنی دانلود کنید که البته استفاده از این نرم افزار برای ایران امکان پذیر نمیباشد، راه های زیادی برای عبور از تحریم اندروید مارکت وجود دارد ولی هر کدام مشکلاتی دارند. برخی از شرکت ها برای مقابله با این مشکل نرم افزار های مشابه اندروید مارکت ارایه داده اند یکی از این نرم افزار ها ۱Mobile Market میباشد که دارای تعداد بسیار زیادی نرم افزار و بازی است که میتوانید تمامی آنها را به صورت رایگان و مستقیم دریافت کنید. برای دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.گیم و زندگی

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
یرای رمز بزن گیم و زندگی
 

One Epic Game 1.0

نويسنده: eghbal | ساعت: 16:44

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ وبالاتر

اسلحه خود را انتخاب کنید و قدم در راه قهرمانی بردارید . هرچیزی که بر سر راهتان می آید را نابود سازید .
بیگانگان سیاره زمین را تسخیر کرده اند و این وظیفه شماست که به خاطر بشریت از وجود آن دفاع نمایید .

One Epic Game با گرافیک خارق العاده خود و همچنین تم زیبایی که دارد و با توجه به ارایه اولین نسخه آن ، حتما در آینده ای نه چندان دور عناوین بسیاری در رده بهترین بازی های اندرویدی دریافت خواهد نمود .

 

 

 

دانلود بازی FIFA 12 v1.0.2 برای دستگاه های اپل

نويسنده: eghbal | ساعت: 15:13

 دانلود بازی جذاب و پرطرفدار FIFA 12 برای دستگاه های اپل. بازی FIFA 12 یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری در زمینه فوتبال بوده که چندی پیش برای کنسول های پیشرفته و پی سی منتشر شده اکنون ورژن کرک شده این بازی برای کنسول های دستی اپل منتشر شده که نسبت به ورژن قبل چه از لحاظ گیم پلی و چه از لحاظ گرافیک پیشرفتی چشم گیر داشته. گیم و زندگی

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای رمز بزن گیم و زندگی
 

نويسنده: eghbal | ساعت: 21:12

 

                                          بی شک امروزه پر طرفدارترین نرم افزار برای مشاهده وبسایت ها ، نرم افزاری جز Internet Explorer نمی باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران دانلودها قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات ، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها ، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.برای مشاهده کردن وبلاگ بهتر است از این مرورگر استفاده شود

 گیم و زندگی

 

 

دانلود بازی جدید آیفون Riptide GP v1.1

نويسنده: eghbal | ساعت: 20:55

                                       یک بازی هیجان انگیز قایق رانی می باشد که دارای فیزیک واقع گرایانه آب و گرافیک بسیار بالا می باشد. برای اجرای این بازی با نهایت کیفیت ، ما به شما نسل چهارم و جدیدتر دستگاه ها را پیشنهاد می کنیم.
این جت اسکی ها با نهایت سرعت در رودخانه ها و کانال های آب حرکت می کنند و شما باید با کنترل دقیق آنها ، مهارت خود را نشان دهید. مهارت ، سرعت و پرش های زیبا می توانند شما راه به رتبه ای خوب برسانند.           گیم و زندگی

امکانات :
-    12 مسیر مسابقه آبی بسیار خیره کننده
-    آزاد کردن 6 جت اسکی جدید با سرعت بالا
-    3 روش بازی : مسابقه ای ، دور آتشین و مسابقات قهرمانی
-    حرکتا پرشی در آسمان و اجرای حرکات آکروباتیک خیره کننده
-    OpenFeint و GameCenter فعال شده : در این بازی می توانید امتیاز کسب کنید، روی جدول امتیازات نظر بدهید و با دوستان خود درمورد بهترین رکورد زمانی مسابقه دهید
-    ساخته شده توسط Vector Unit
-    سازگار با iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), iPad

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای رمز بزن گیم و زندگی
 

دانلود رایگان بازی TRON Evolution

نويسنده: eghbal | ساعت: 20:29

بازی : TRON: Evolution
ناشر : Disney Interactive
بر اساس فیلم : TRON : Legacy
استدیو سازنده : Propaganda
پلتفرم : PC، X360 وPS3
تاریخ انتشار : 2010

بازی بعدی Tron Evolution بود که بر اساس فیلم این اثر به نام Tron Legacy توسط Propaganda ( سازنده های Turok ) در حال ساخت است. این بازی قرار است در اواخر 2010 و احتمالا در دسامبر برای PC , X360 ,PS3 عرضه شود. باید اشاره کرد که اولین قسمت فیلم Tron در سال 1982 ساخته شد و داستان ان درباره بازیسازی بود که در یک برنامه مجازی گیر می کند. ادامه این فیلم سال های بعد به صورت بازی به نام Tron 2.0 توسط Monolith Productions ساخته شد. بر عکس ان بازی این بازی یک اثر FPS نیست و به یک اثر TPS تبدیل شده است. هنوز مشخص نیست ایا بازیگران فیلم در این اثر صداگذرای می کنند یا خیر ؟
همانطور که اطلاع دارید یا مطلع خواهید شد در VGA 2009 استدیوی معروف Disney Interactive بازی جدید خود را به معرض نمایش گذاشت . این بازی که TRON: Evolution بر اساس فیلمی به نام TRON : Legacy توسط استدیو Propaganda در دست ساخت است ( سازنده ی عنوان نسل جدید Turok ) . بعد از نمایش تیزر این بازی اطلاعات جدیدی در مورد این بازی منتشر شده است که با هم مرور میکنیم .
بازی برای هر 3 پلتفرم PC ، X360 و PS3 ساخته خواهد شد و در تعطیلات 2010 قبل از اکران فیلم این عنوان به بازار عرضه میشود . فیلم این اثر در باره ی یک برنامه ی مجازی بسیار پیشرفته است که دردسر هایی برای بشر به وجود میاورد از بازیگران این اثر میتوان به دو چهره معروف سینمای هالیوود یعنی جف بریجز و مایکل شین اشاره کرد ( تیزر این فیلم در پک ماهانه ی BazyBiz مهر ماه موجود است )
حوادث و داستان بازی قبل از داستان فیلم اتفاق میافتد و نگاهی به گذشته ی فیلم دارد ! به عنوان یک تجربه ی سرگرم کننده ، فیلم در این جا به عنوان مرجع داستان بازی به شمار می آید . Dan Tudge از Propaganda میگوید : ما انتظار داریم در بازی TRON در وحله ی اول بر روی یک گیم اکشن تمرکز کنیم و همچنین بتوانیم مکمل خوبی برای فیلم این عنوان باشیم !
بازی راوی حوادثی است که در دنیای بی نظیر Tron اتفاق می افتد . این نکته قابل ذکر است که خود فیلم TRON : Legacy نیز بر اساس فیلم کلاسیک این عنوان یعنی TRON که در سال 1982 ساخته شده بود ساخته شده و در ان فیلم نیز جف بریجز در همین نقش یعنی Kevin Flynn بازی میکرده است .
برای توضیحات کاملتر ومشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید.

گیم و زندگی
 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای رمز بزن گیم و زندگی
 

نويسنده: eghbal | ساعت: 17:54

 

شبیه سازی روباتیک بازوی اختاپوسها

دانشمندان موفق به شبیه سازی روباتیک ساختار ماهیچه ای غیر عادی بازوی اختاپوسها شده اند، ساختاری که مشابه آن را تنها در زبان جانداران و خرطوم فیلها می توان دید. به گزارش خبرگزاری مهر، گروهی از دانشمندان اروپایی رویای ساخت اختاپوسی روباتیک را در ذهن دارند که روزی می تواند جان انسانها را نجات دهد. نجات جان انسانها یکی از کاربردهای روبات اختاپوسی است که می تواند در کنار مسیریابی در زیر آب دریا و جا به جا کردن اجسام انجام دهد. اولین قدم برای ساخت این روبات نیز خلق یکی از بازوهای اختاپوس است.

octopus

محققان کالج سنت آنا در پیزا این بازو را به عنوان بخشی از پروژه ای بزرگتر خواهند ساخت که بودجه آن توسط کمیسیون اروپا تامین می شود. ساخت روباتهای کاربردی با بدنی مشابه نرم تنان یکی از دشوارترین پروژه های مهندسی به شمار می رود زیرا روباتها ذاتا با استفاده از مواد سخت ساخته می شوند در حالی که فناوری لازم برای ساخت بدنه¬ای لطیف و غیر سخت برای روباتها هنوز چندان توسعه نیافته است. اختاپوسها از ساختار ماهیچه ای عجیبی برخوردارند که به صورت طبیعی در ساختار زبان و یا خرطوم فیلها یافت می شوند، محققان با مطالعه بر روی حرکات اختاپوسها دریافتند بازوی این جانداران برای وارد آوردن فشار به منظور گرفتن و جا به جا کردن اجسام کوتاه و بلند می شوند. نمونه آزمایشی این روبات طولی برابر 17 اینچ دارد و از ساختار بدن اختاپوسهای مدیترانه ای شبیه سازی شده است. این بازوی ضد آب از مواد سیلیکونی ساخته شده و از درون آن کابلهایی فلزی به دسته ای از کابلهای نایلونی وصل شده اند. با ایجاد تغییر در این کابلها بازو می تواند اجسام مختلف را بگیرد. اصطکاک موجود در لایه خارجی سیلیکونی به اندازه ای است که نیاز به اجزای مکنده که در بدن اختاپوسها یافت می شود را از بین خواهد برد. بر اساس گزارش دیسکاوری، چنین روباتی می تواند در زمینه های مختلفی کاربرد داشته باشد، برای مثال گروهی از پزشکان مشتاقند از این فناوری به عنوان ابزار آندوسکوپی ایمن تر استفاده کنند. همچنین می توان از این روبات در انجام عملیات امداد و نجات انسانها در زیر آب استفاده کرد.

 

جدیدترین ربات امدادگر ایرانی

نويسنده: eghbal | ساعت: 17:44

 

 

به گزارش واحد مرکزی خبر یکی از اعضای تیم طراح و سازنده این روبات گفت: این روبات با مکانیزم بازوهای جمع شونده مستقل و نامتقارن طراحی شده است و گردن آن نیز به گونه ای است که قابلیت چرخش درهمه جهات را دارد. سیدعلی رجبی راد با بیان اینکه طراحی این روبات برگرفته از سامانه تانک است افزود: این روبات حسگرهای خود می تواند درمناطقی که حوادث طبیعی یا غیرمترقبه روی داده و یا درجایی که انسانی گرفتار شده ،کار جستجو انجام دهد.

او گفت :ویژگی دیگری که این روبات را از دیگر روبات ها متمایز می کند ،این است که هنگام برخورد با دست اندازها و نقاط کور انعطاف پذیر و فعال عمل می کند و این خصوصیت کاربر را در کنترل بهینه حرکات روبات یاری می کند. سازنده این روبات وجود دوربین فیلم برداری با قابلیت بزرگ نمایی، دارا بودن دو مرکز فرستنده و دو مرکز گیرنده، حسگرهای تشخیص علایم حیاتی انسان ، داشتن کانال برای سوئیچ و هدایت موتورها را از دیگر ویژگی های این روبات امدادگر عنوان کرد. این روبات که در اداره کل ثبت اختراعات و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده ،با تلاش چهار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و با راهنمایی دکتر ناصر پرویز و دکتر نجمه اقبال از استادان این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

alt


 
 

دانلود بازی سونیک آیفون Sonic The Hedgehog 4 Episode I v1.2

نويسنده: eghbal | ساعت: 19:4

دانلود بازی سونیک آیفون Sonic The Hedgehog 4 Episode I v1.2

هواداران Sonic 16 سال برای این نسخه بازی منتظر بودند! همانطور که انتظار می رود گیم پلی بازی بسیار روان و پر از پرش های کلاسیک Sonic می باشد. 2 مرحله اضافی نیز برای نسخه iPhone و iPod Touch طراحی شده است که با استفاده از شتاب سنج کنترل می شوند. تمامی حرکات کلاسیک Sonic در این بازی وجود داشته و برای ما یادآور همان نسخه های قدیمی این سری بازی ها خواهد بود. سبک بازی کلاسیک با گرافیک قدیمی و پشتیبانی از گیم پلی بهینه شده برای سیستم عامل iOS از ویژگی های مهم این بازی می باشند. 4 مرحله منحصر به فرد در این بازی طراحی شده که بسیار هیجان انگیز می باشند. گرافیک قدیمی ، جدول رده بندی امتیازات ، موزیک پس زمینه آمریکایی و ژاپنی ، تجربه بازی در دنیای زیبا و سرشار از هیجان و ... از ویژگی های این بازی محبوب می باشند. شما می توانید با جمع آوری 7 زمرد سبز رنگ ، Super Sonic را فعال کنید. Dr.Eggman دشمن همیشگی Sonic با ماشین های پیشرفته تر و جدید خود باز هم در پی از بین بردن Sonic می باشد که باید او را در نبردهای مختلفی شکست دهید. بازی دارای حال و هوای نسخه Sega بوده و برای تمامی سنین بسیار لذت بخش می باشد.
- سازگار با iPhone, iPod touch, iPad و نیازمند iOS 3.0 و بالاتر.گیم و زندگی

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای رمز بزن گیم و زندگی
 

دانلود بازی The Adventures of Tintin برای کنسول XBOX360

نويسنده: eghbal | ساعت: 21:8

                                                             دانلود بازی خاطره انگیز و استثنایی The Adventures of Tintin برای  کنسول XBOX360 برای اولین بار از سایتهای گیم و زندگی. شخصیت تن تن (Tintin) در کشور ما تقریباً شناخته شده است و داستان های او جزو معدود کتاب های کمیکی هستند که مورد توجه قرار گرفتند. بازی های متعددی هم از روی این شخصیت جوان ساخته شدند که کم و بیش قابل توجه بودند، اما به تازگی هالیوود دوباره به سراغ شخصیتی رفته که آقای جورجس رمی (Georges Remi) آن را خلق کرد. تن تن، خبرنگار جوانی است که ماجراهای مختلف همه در انتظار او هستند. تن تن قرار است با کمک پیتر جکسون (Peter Jackson) و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) راهی پرده نقره ای سینما شود و با کمک همین اشخاص معروف هم، راهی دنیای بازی های کامپیوتری خواهد شد. می توانید اشیاء را برداشته و با هدف گیری آن را به سمت دشمن پرتاب کنید. گیم پلی بازی بسیار متنوع طراحی شده، اما نکته مهم اینجاست که همه قسمت های این عنوان نسبت به کتاب های آن وفادار مانده اند. در یکی از Boss Fightهای بازی که آلان (Allan) نام دارد، با یکی دیگر از شخصیت های دنیای تن تن، یعنی کاپیتان هادوک (Captain Haddock) روبرو خواهید شد. در این مبارزه باید آلان را سرگرم کنید و به او حقه بزنید تا او به صورت اشتباه بسته هایی از مواد منفجره را منفجر کند. این کار را در حالی باید انجام دهید که هم باید از دست او فرار کنید و هم به محیط اطراف دقت داشته باشید. در اولین نگاه این بازی، متوجه این موضوع خواهید شد که همه چیز به نسبت خوبی در بازی قرار گرفته اند. مراحل بازی اکثراً دارای معماهای خاصی هستند. خشونت بازی به صورت کارتونی طراحی شده و به همین دلیل هیجان خاصی به بازی بخشیده است. همچنین توجه به منابع اصلی بازی حرف اول را می زند. طراحی انیمیشن های شخصیت های بازی با توجه به آن چیزی که در کتاب ها به چشم می خورد، در بازی دیده می شوند. همه شخصیت های بازی حتی تامسون (Thomson) و تامپسون (Thompson) نیز با همان لوده گری های مخصوصشان در بازی دیده می شوند. حتی در دعواها و ضربه هایی که شخصیت های بازی به یکدیگر می زنند، این موضوع رعایت شده است. طراحی شخصیت تن تن نیز بسیار خوب به نظر می رسد.گیم و زندگی

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای رمز بنویس گیم و زندگی
 
 
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic