cat
green
dark
 
 
 
از اينكه به سايت ما امده ايد تشكر ميكنيم و اميدوارم كه لحظات خوشي را با ما سپري كنيد.

Bunny Maze 3D 1.0.3

نويسنده: eghbal | ساعت: 18:46

                           پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Bunny Maze شما هدایت یک خرگوش پر انرژی را در دست دارید که باید به او کمک کنید تا همه هویج ها را پس گرفته و انتقامش را از خرگوش شرور بگیرد . در حالی که دنبال هویج ها می گردید جاهای جدید و جالبی را تجربه خواهید کرد . سعی کنید تا در مسیر ایتم های پنهان شده رت پیدا کنید چون باعث میشوند که خرگوش بازی سریعتر و قویتر گردد .

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای رمز بنویس گیم و زندگی
 

دانلود بازی Earth Defense Force: Insect Armageddon برای ps3

نويسنده: eghbal | ساعت: 20:42

 

 

Armageddon یک بازی سوم شخص تیراندازی می باشد که توسط کمپانی Vicious Cycle Software ساخته شده است و برای کنسول های PS3 و XBOX360 عرضه می شود. ماجرای این بازی مربوط به سال ۲۰۱۷ می باشد که حشرات خطرناک و کشنده ای به سمت زمین می آیند و شما باید با آن ها مقابله نمایید. شما در این بازی نقش "رعد آلفا" را دارید ، کسی که در برابر موج عظیمی از حشرات و روبات های دشمن به جنگ می پردازد. حشرات کشنده در شهر دترویت حضور دارند و تنها کسی که می تواند جلودار این حشرات باشد ، گروه دفاعی زمین یا همان EDF می باشند. گرافیک بازی به مقدار بسیار زیادی بهبود پیدا کرده ولی هنوز هم اثراتی از بازی های تیراندازی قدیمی در این بازی دیده می شود. کنترل وسایل نقلیه اصلاح شده است و تانک ها و وسایل جنگی عظیم نیز دست خوش تغییراتی شده اند. به طور کلی ، این نسخه از بازی ، از نسخه های پیشین بسیار حرفه ای تر ساخته شده و عیب های زیادی از بازی برطرف شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & CFW 3.41|

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
برای رمز بنویس گیم و زندگی
 

دانلود بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 برای xbox360

نويسنده: eghbal | ساعت: 19:52

پس از مدت ها انتظار بالاخره نسخه سوم از سری بازی های Modern Warfare منتشر شد تا رغیب جدی Battlefield 3 در سال ۲۰۱۱ مشخص شود ، ندای وظیفه بار دیگر با نسخه جنگ های مردن پا به عرصه رقابت گذاشته و این خبر بسیار خوبی برای علاقه مندان به سبک اکشن اول شخص است که یک بازی سراسر هیجان و استرس را تجربه خواهند کرد Call of Duty: Modern Warfare 3 داستان نسخه قبلی خود را دنبال می کند و بخش عظیمی از داستان به مبارزات ایالات متحده آمریکا با روسیه مربوط می شود ، نیروهای زمینی امریکا در حال جنگ با نیرو های روسیه در خاک امریکا هستند.Vladimir Makarov بازگشته است. کاپیتان Price و کاپیتان MacTavish زخمی در حال فرار با Nikolai جاسوس روسی هستند این سه نفر در مخفیگاهی در Dhamasala در هند مخفی شده اند. پس از مدتی مردان Makarov به مخفیگاه حمله کرده و شما باید با شخصیت Yuri که از مردان Nikolai است از مخفیگاه دفاع کنید و…..داستان بازی آنقدر جذاب و حرفه ای نوشته شده که شما را ترقیب به ادامه آن خواهد کرد ، از همه چیز که بگذریم نوبت به گرافیک آن می رسد که فقط می توان آن را تحسین بر انگیز توصیف کرد ، تخریب پذیری محیط بسیار بالا بوده و خونی که در صفحه مانیتور در اثر اصابت تیر به شما پخش می شود نیز بسیار طبیعی و حرفه ای شده است گیم پلی بازی فوق العاده عالی و پیشرفته شده و هیجان وصف ناپذیری هنگام بازی به گیمر منتقل خواهد شد. گیم و زندگی

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
به عنوان رمز بنویس گیم و زندگی
 

Counter Strike 1.8 2010

نويسنده: eghbal | ساعت: 15:54

                                                                            باز هم سایت گیم و زندگی با پستی که بیشتر مخاطبان آن طرفداران بازی های کامپیوتری و بازی های تحت شبکه هستند آپدیت شد ! اگر اهل بازی هستید حتما اسم بازی کانتر را شنیده اید ! اگر امکان خریدن آن را نداشتید و جایی در اینترنت با لینک مستقیم امکان دانلود پیدا نکردید این پست را از دست ندهید !!

یکی دیگر از بازیهای معروف و پرطرفدار بازی جنگی و زیبای کانتر استرایک میباشد که شما هم اکنون میتوانید به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای آن را رایگان از گیم و زندگی دانلود کنید. ! همانطور که میدانید این بازی را میتوانید به راحتی به صورت آنلاین با دیگر دوستان و ... بازی کنید که از ویژگی های مهم بازی است همچنین از جمله بازیهایی است که در گیم نت ها مورد علاقه بسیاری است و مسابقات کشوری در این بازی برگزار میشود !

بازی کامپیوتری Counter Strike 1.8 2010 را با اینکه اکثرا آن را میشناسند من توضیح مختصری میدهم :

بازی در ابتدا بین دو گروه شروع میشود که یک گروه تروریست هستند و یک گروه پلیس که وظیفه جنگ میان دو گروه است و هرکس در میان این دو گروه تعداد نفرات بیشتری بکشد رتبه اش بالا تر میرود. امتیاز گروه ها بر اساس کشتن تمام افراد هر گروه داده میشود. در یک سری از زمین ها تروریست ها میتوانند بمب بگذارند و ضد تروریست ها ( پلیس ها) باید بمب خنثی کنند. در کل یک بازی جذاب و در عین حال ساده است.

برخی خصوصیات این نسخه شامل:

,موضوع اکشن,زبان ساخته شده بازی انگلیسی,ورژن بازی ۱٫۸ ,سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی در ادامه مطلب


 

Gears of war 2

نويسنده: eghbal | ساعت: 18:36

دانلود با استفاده از فایل های تورنت برای اولین بار در سایت های ایرانی
 
نام بازی:Gears of war 2
سازنده: Epic Games
ناشر: Microsoft Game Studios
پلتفورم: Microsoft Xbox 360
سبک : Third-Person Tactical Shooter
موتور بازی: Enhanced Unreal Engine 3
تاریخ انتشار: November 7, 2008
دوست دارید بازم لوکاست بکشید ؟! دوست دارید بازم شیطنت های مارکوس ٬ بیرد ٬ دام و کول رو ببینید ؟! دوست دارید بازم از اره برقی مارکوس استفاده کنید ؟! مطمئنا اگر نسخه ی اول بازی رو کرده باشید دوست دارید چون جذابیت هایی در این بازی وجود داشت که هر گیمری رو به سوی خودش جذب میکرد تا اونجایی که کسایی مثل من با سه بار تموم کردن باز هم هوس بازی دوباره به سرشون میزد . گرافیک عالی ٬ فیزیک خوب ٬ روند مناسب بازی ٬ خلاقیت و نوآوری به همراه مهمترین فاکتور از نظر من جذابیت اون Gears of War٬ رو به بهترین بازی تبدیل کرد که هنوزم که هنوزه در لیست بهترین بازیهای سایت های معتبر قرار داره . البته نباید از داستان خوب بازی ( که برخی معتقد بودند جالب نیست ) بگذریم همچنین از نظر من پایان بینظیر بازی مهمترین عامل در لحظه شماری بازیکنها برای نسخه ی دوم هست . حتما اگر کمی انگلیسی بلد بودید و سخنان Myrrah رو که در آخرین فیلم بازی گفته شد رو میفهمیدید شما هم لحظه شماری میکردید . Myrrah همون صدای مرموز هست که بعد از مرگ دوست کچلمون یعنی Minh Young Kim ( قبل از اولین برخورد با برسرکر ) توسط رام و همچنین همانطور که گفتم در فیلم آخر بازی بعد از منفجر شدن پایگاه لوکاست شنیده میشد .
Gears of War 2 نام دومین نسخه از بازی تاکتیکی و سوم شخص Epic Games هست که نسخه ی اول اون توانست موفقیت های بسیاری برای این شرکت به دست بیاره . اولین نسخه ابتدا برای xbox360 و حدود یک سال بعد برای پی سی هم عرضه شد ولی گویا نسخه ی دوم انحصاری xbox360 خواهد بود که این اصلا برای پی سی باز ها قابل قبول نیست ( مخصوصا خودم چون سازندگان بازی نسخه ی اول رو برای PC هم عرضه کردند و ما داستان بازی رو فهمیدیم و دهنمون تا عرضه ی نسخه ی دوم آب افتاد حالا میان میگن انحصاری ایکس باکس ۳۶۰ هست ؟!! مگه پی سی بازهای چه گناهی کردن ؟؟! ) البته به نظر من امکان داره که مثل نسخه ی اول بازی بعد از چند ماه یا یک سال برای پی سی هم بیاد ولی این نظر منه و نظر من هم برای خودمه و هیچ ارزشی نداره ! اگه نیاد این کلیف بلیزسنکیکنبسیبنی رو تو آخرت حلال نمی کنم ( چی شد !!! ) ( اسمش سخته ببخشید منظورم همین Cliff Bleszinski نامرد هست ) . این انحصاری بودن و عرضه ی نسخه ی دوم رو کلیف آقا در کنفرانس خبری که بین سازندگان بازیها در ۲۰ فوریه ۲۰۰۸ برگزار شده بود اعلام کرده و گفته که در نوامبر همین سال تنها برای xbox 360 عرضه خواهد شد همچنین برای بازی ار نسخه ی ارتقا یافته ی Unreal Engine 3 استفاده خواهد شد .
برای دانلود و مشاهده عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .
 

دانلود رایگان بازی Vanquish xbox360[Regione free

نويسنده: eghbal | ساعت: 17:12

       


دانلود با استفاده از فایل های تورنت برای اولین بار در سایت گیم وزندگی
 
       
 

نام بازی:VanquishGame
سازنده : Platinum  سبک بازی : Action
ناشر : SEGA
زمان انتشار بازی :
تاریخ انتشار (شمسی) : ۳۰ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار (میلادی) : 22 Oct 2010
سایر پلتفرم ها : PS3
Sega طی عرضه 3 بازی از PlatinumGames نه تنها ضرر نكرد، بلكه موفقیت بزرگی چه برای خود و چه برای این شركت به دست آورد. MadWorld یك عنوان خشن خوش ساخت، Bayonetta یك اكشن فوق العاده سریع و جذاب و حالا Vanquish كه یك اكشن سوم-شخص است و در فضا و آینده اتفاق می افتد و هیچ ربطی به عناوین قبلی این شركت ندارد. در نگاه اول، این بازی خیلی شبیه به Gears of War است. تم آینده نگرانه، تیراندازی و سنگر گیری همه شبیه به GOW كار شده اند. Vanquish الهاماتی از Lost Planet هم داشته است. حركات و نحوه تیراندازی گاه خیلی شبیه به LP می شود و ربات های بزرگ هم دقیقا مثل آن بازی كار شده اند كه می توانید با استفاده از آن ها حركت كرده و شلیك كنید. همچنین Boss Fightها هم خیلی شبیه به LP هستند، اما Vanquish نو آوری های زیادی دارد. سبك های نام برده شده را جمع كرده و با تركیب آن ها معجون جدیدی را عرضه كرده است. صحنه های Slow-Motion، نماهای نزدیك و سینمایی خیلی جالبی در این بازی وجود دارند. این سبك خیلی عجیب است، ولی در كمال تعجب خیلی موفق عمل می كند و بسیار تازه است. دموی E3 در منوی دینامیك بازی شروع به نمایش می کند كه یك ایستگاه فضایی را به تصویر می كشد و چرخش اجسام را به آرامی در خلاء نشان می دهد.

این اجسام، آهن و قطعات فضایی نیستند، بلكه درخت و اشیاء طبیعی هستند. پس دنیای فضایی Vanquish خیلی شبیه به زمین و طبیعت بكر آن است. ماجرا سر نبرد آمریكا و روسیه برای تصرف كردن این سفینه فضایی است كه توانایی جذب قوی انرژی خورشید را دارد. ما در نقش سم گیدیان (Sam Gideon) جزو نیروهای Operative آمریكا هستیم كه باید با روس ها و نیروهای رباتی آن ها مبارزه كنیم. دمو در یك پایگاه زیر زمینی آغاز می شود. لباس سفید و خاكستری سم خیلی انعطاف پذیر و خوب طراحی شده كه توانایی جا دادن انواع سلاح ها را در خود دارد و می توانید هر اسلحه ای از شاتگان تا Machine Gun را در این لباس جای دهید. دشمنان هم ربات هایی با لباس هایی شبیه شما هستند، ولی هدف آن ها فقط كشتن است و برای چیز دیگری برنامه ریزی نشده اند. حتی می توانید با ضربه زدن به آن ها، بی هوششان كنید و با تزریق یك سرنگ مخصوص آن ها را احیا كرده و به قولی هكشان كنید. نبرد سنگین تر می شود و سم با هم تیمی های خود با سیل عظیمی از ربات ها روبرو می شوند. ما با یك ربات كه به مسلسل و مواد منفجره مجهز است، برخورد می کنیم كه خیلی خیلی قوی تر از یك ربات معمولی روی زمین است.
برای دانلود و مشاهد عکس های بازی به ادامه مطلب بروید .
                                  

 

دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای xbox360

نويسنده: eghbal | ساعت: 14:11

                                                                      قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول XBOX360|

گیم و زندگی

 

دانلود رایگان بازی Assassins Creed Revelations

نويسنده: eghbal | ساعت: 22:25

                                           کیش یک آدم‌کش: افشاگری‌ها (به انگلیسی: Assassin's Creed: Revelations) یک بازی ویدیویی است که توسط یوبی‌سافت مونترآل ساخته و منتشر شد، در این بازی شخصیت‌های مشهور بازی‌های قبلی سری کیش یک آدم‌کش همچون الطایر، اتزیو آئودیتوره و دزموند مایلز به‌کار گرفته شده‌اند. این بازی در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۱ برای نسخه‌های پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و مایکروسافت ویندوز منتشر َد . کنون سال ۱۵۱۱ میلادی است و اتزیو حدودا پنجاه سال دارد (پنجاه و دو).قسطنطنیه (استانبول امروزی)که متشکل از چهار منطقه ی beyazid,imperial,galata,constantin است و در راس آن حکومت کاپادوکیه در اوج قدرت حکومت عثمانی قرار دارد.هنگاهی که اتزیو به قسطنطنیه میرود آنجا را در تصرف تمپلار ها میبیند و برای جنگی بزرگ آماده میشود. گیم پلی بازی تغییرات محسوسی داشته است ،آیتم جدیدی به نام hookblade به بازی اضافهه شده است،در شهر قسطنطنیه ساختمان ها به وسیله ی تناب هایی با یکدیگر ارتباط یافته اند و شما به وسیله ی این آیتم جدید که hookblade نام دارد برای انتقال های سریع استفاده کنید.در دو نسخه ی قبل شما فقط دارای یک نوع بمب(بمب دود) بودید که از آن برای فرار از صحنه و یا از بین بردن دید دشمنان و به قتل رساندن آن ها استفاده میکردید این در حالی است که در revelation شما قابلیت استفاده از ۳۰۰ نوع بمب مختلف را خواهی داشت.دید ویژه که eagle vision نام دارد و شما در نسخه های قبلی برای شناسایی افراد مختلف و دیدن آیتم هایی روی دیوار که با دید معمولی مشاهده نمیشوند از آن استفاده میکردید نیز دچار تغییراتی شده و نام آن به eagle sense تغییر کرده است و شما به وسیله ی این قابلیت میتوانید مسیر دشمنان خود را تخمین زده و آن ها را غافلگیر کنید. assassins creed revelation داستان ezio auditore را دنبال میکند که او در جای پای پدرش یعنی altair گام برمیدارد در یک سفر برای دوباره بدست آوردن پنج مهر که کلید آینده ی assassins creed brotherhood خواهد بود.
ویژگی های دیگر :
-هنرهای کشنده ی اساسینس ها را تیز کنید:خوب بکار ببرید مهارتهای یک کشنده ی خردمند را.این نسخه دارای سلاح های بیشتری است که ezio با آن ها مجهز شده و میتوانید به خوبی از آن ها استفاده کنید.همچنین تاکتیک های حمله بیشتری هم دارد که شامل hookbladeوbomb crafting است همچنین eagle vision در این نسخه به eagle sense تغییر نام داده است.
2-راهنمایی کنید بازگشت به یک افسانه را:acr صفات altair را آشکار خواهد کرد که شخصیت اصلی assassins creed بوده است
3-مهارتتان را در مقابل دوستانتان تجربه کنید:بخش آنلاین نیز در این نسخه برگشته است.با مود های جدید و نقشه های جدید و کاراکتر های جدید.
4-player های جدید در این نسخه موجود است که در قوم و نژاد assassins creed است.
5-شخصیت های جدیدی را در acr ملاقات کنید:به شما گفتیم که او به قسطنطنیه میرود او در آن جا با یوسف تازیم ملاقات میکند که رییس اساسینس ها است،شاهزاده سلیمان:او میخواهد که مشهورترین پادشاه شود،سوفیا سورتو:زن ساده ای است که با ادزیو رقابت میکند و ادزیو به او علاقه مند میشود.
6-به قسطنطنیه سفر کنید:کنترل آن جا را در دست بگیرید. masyaf :قلعه نظامی اساسینس ها هم در آن جا وجود دارد،داستان این بازی در قرن شانزدهم هزمان با امپراطوری عثمانی اتفاق میفتد.

دانلود رایگان بازی Assassins Creed Revelations به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
 

 

بازی SFG soccer

نويسنده: eghbal | ساعت: 21:50

                                                               من خودم این بازی را هماه با دوستم کیانوش عزیز تمام کرم من پیشنهاد دانلود این بازی رو به شما نیز میکنم        اکنون سایت گیم و زندگی نرم افزار یکی ازحبوب ترن بازی های ایکس باکس 360 را برای دانلود بازی فوتبال کامپیوتر ارائه داده است. یک فوتبال انیمیشنی عالی برای کامپیوتر که تکنیک های باور نکردنی آن با امکان تکرار صحنه ها از زاویه های مختلف و تکنولوژی متفاوت این بازی فوتبال و پروراندن شرکت در مسابقات قهرمانی با گرد آوری بازیکن های سراسر جهان باعث می شود تا بازیکنان این بازی رایانه ای را جذب خود کند و دانلود فوتبال این بازی کامپیوتری به حداکثر میزان خود برساند.
یکی از سرگرم کننده ترین بازی های بازی فوتبال جدید انیمیشنی SFG Soccer می باشد. سبکی از بازی های ویدئویی که در آن شخصیت بازی را ساخته و قدرت و قابلیت های او را در حین بازی در طول چند فصل و استخدام در 64 تیم از سراسر جهان در دنیای فانتزی افزایش میدهید. بازی های تیمی و یا انفرادی باعث می شود تا تیم شما تا مرحله قهرمانی بازی ها به پیش ببرید. ویرایش تیم های بازی خودتان باعث می شود تا مانند یک مربی واقعی بازیکن های خود را ساخته و وارد بازی کنید. دانلود بازی کامپیوتر فوتبال انیمیشنی از سایت گیم و زندگی را به تمام فوتبال دوستان تنوع پذیر در سری بازی های کامپیوتر پیشنهاد می کنیم

 

بازی سودوکو up

نويسنده: eghbal | ساعت: 13:41

 

                                                        حتما تا حالا بازی سودوکو رو تجربه کردید یا حداقل اسمش را شنیده اید.این بازی چینی از شامل اعداد ۱ تا ۹ و جدولی میباشد که نوع قرار گرفتن اعداد در آن مهم است. این بازی به تقویت ذهن خیلی کمک میکند.نسخه ۲۰۱۲ بازی Sudoku Up منتشر شده است که در آن بیش از میلیون ها جدول وجود دارد و شما را تا سال آینده سرگرم نگه می دارد.این بازی شامل ۵ سطح دشواری است و جدول هایی ۳D برای شما فراهم میکند.تنظیمات بازی شامل : بازی های کل ، فصل فعلی ، لیست برد و باخت ، بازی بازیکن برنده ، نمرات بازیکنان و بیشترین امتیازات ، آمار برای همه بازیها ، بازی های برنده یا بازنده شده و بازیهای صرف نظر شده می باشد.این مجموعه بسیار کامل است و بهترین انتخاب برای دوست داران بازی سودوکو است

بازی Sudoku Up 2012 برای اولین بار در بین سایت های ایرانی

 

Prince of Persia 5

نويسنده: eghbal | ساعت: 12:47

                                                   بهترین بازی ایرانی در انتظار شما ایرانیان است.
بلاخره نسخه 5 سری شاهزاده ایرانی هم روانه بازار شد و طبق قولی که به شما دوستان دادیم سعی کردیم در اسرع وقت این بازی را برای شما آماده کنیم.آخرین نسخه سری بازی شاهزاده ایرانی را باید بهترین بازی این سری به شمار آوریم که به جرات یکی از بهترین بازی های امسال خواهد بود ،بازی ای که حرف های زیادی برای گفتن دارد.از آن جا که تمدن ایران هرکسی را مجذوب خود می کند بازی هایی که مربوط به تاریخ ایران هم می شوند هم در نوبه خود بسیار زیبا و بحث برانگیز هستند از آدم های آن زمان گرفته تا معماری و حتی گویش آنها ! لازم می دانم در مودر گویش فارسی در بازی برای شما کمی توضیح دهم.سه سری اول کامل به زبان انگلیسی بود ولی از نسخه چهارم سازندگان سعی کردند در عین حال که به تمام موارد در خصوص ایران که نوجه می کنند به زبان اصیل ایرانی هم توجه کنند و آن راوارد بازی کنند از این رو این تصمیم را در نسخه 4 پیاده کردند به طوری که همراه شاهزاده که یک دختر اصیل ایرانی بود در حد چند کلمه به فارسی صحبت کرد ،شاید چند کلمه زیاد مهم نباشد ولی ubisoft این پروژه را در نسخه 5 کامل کرد به طوری که کارکتر ها در بازی به زبان فارسی صحبت می کنند و حتی اسم برادر شاهزاده هم فارسی انتخاب شده است.این شاید برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت داشته باشد که یک کشور بیگانه تا چه حد به فرهنگ و تمدن و زبان فارسی اهمیت می دهد .داستان بازی بین نسخه یک و دو اتفاق می افتد یعنی بین شن های زمین و جنگجوی درون .قرار است که اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه روایت شود .جالب کار در اینجا است که داستان بازی در هریک از پلتفرم ها متفاوت است یعنی سیر داستانی که شما در کنسول سونی طی می کنید با روند داستانی نسخه رایانه های شخصی و همینطور با کنسول 360 متفاوت است و این موضوع می تواند برای گیمرها بسیار جالب باشد.

برای دیدن عکس ها و ویژگی های بازی به ادامه مطلب بروید.
 

 
 

mw3

نويسنده: eghbal | ساعت: 10:26


          به تازگی در هفته گذشته  شرکت Destructoid لوگویی از بازی رایانه ای    CALL OF DUTY: Modern Warfare 3   که به تام  Call of Duty: Elite  می‌باشد انتشار رساند و سپس  پایگاه اینترنی کوتاکو نیز به دنباله انتشار این لوگو چندین  تصاویر دیگر  از بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 را منتشر نمود گفتنی است کاور این بازی رایانه ای را هم  منتشر کرده است بر طبق شایعاتی حاکی از این می‌باشند که  در شماره آینده مجله OPM  نیز به زودی رونمایی رسمی  از این بازی رایانه ای خواهد شد.همانطور که می‌دانید قطعا پی برده اید قرار است تا اندک زمانی دیگر بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3  در نمایشگاه بزرگ بین المللی بازی‌های رایانه ای E3 سال ۲۰۱۱ میلادی رونمایی شود و امروز هم که اولین  روز این هفته می‌باشد به تازگی سایت کوتاکو  نیز دوباره سوپرایز‌های از این بازی رایانه ای برای بازیبازان منتشر کرد.

طبق اطلاعات بدست آمده در رابطه با این خبر خبرگزاری معتبر kotaku که موضوع آن در ارتباط با دنیای بازی‌های رایانه ای می‌باشد در اوایل بعد از ظهر امروز در یکی از گذارشات خود اطلاعات غیر رسمی‌از بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3 را  به نمایش گذاشت که نسبتا از نظر محتوا بسی بسیار زیاد  می‌باشد.

در این اطلاعات آمده استکه این بازی رایانه ای نسبت به دیگر دو شماره قبلی خود بسیار تغییر و تحول خواهد داشت و در آخر دورنمای این سری از بازی‌های رایانه را مورد دست خوش تغییر قرار خواهد  داد یعنی داستانی با پایانی کامل و مشخص دوباره تشکیل  خواهد داد و سرنوشت شخصیت‌های کلیدی در طول این  سری به نمایش در خواهد آمد.

که استدیو‌های بازیسازی مجربی ماننده  Infinity Ward, Sledgehammer Games و همچنین  Raven Software  هم اکنون پروژه بازیسازی CALL OF DUTY: Modern Warfare 3  را در دست دارد و هم اکنون نیز بر روی آن در حال ساخت و ساز می‌باشند.

داستان بازی بدین گونه می‌باشد که این بازی رایانه ای  از زمانی روایت  میشود    که در پایان  نسخه  MW2  است   . ارتش  آمریکا در تلاش و کوشش است  تا حملات غافل گیر کننده ارتش ظالم روسیه را  دفع نماید.

بحش مد تک نفره این بازی رایانه ای  بازیبازان   به عنوان مامور سرویس امنیتی روسیه،اپراتور سرویس ویژه هوایی،راننده تانک و خلبان هواپیمای AC-130 و همچنین کرکتر‌های  اصلی  از بازیهای قبلی و کاراکترهای جدید به اقصا نقاط دنیا جهان مسافرت خواهدی کرد .

بخش گیم پلی بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3  در حدود ۱۵  چاپتر یا به قول معروف ۱۵  ماموریت یا محرله می‌باشد  و با حملات ارتش کشور  روسیه به  نیویورک  اغاز  و با آخرین  جنگ  در کشور  پیشرفته  دبی به اتمام می‌رسد.”

این بازی رایانه ای شامل مقدار زیادی  انفجارات حماسی  و تغییراتی در  صحنه‌ها در بین حرکات اکشن به وقوع می‌پیوندد و همچنین بازیبازان در این نسخه  کنترل وسایل نقلیه زیادی را ماننده   بمب افکن AC-130 و تانک در واحد زره ای ارتش  ایالات متحده  تجربه خواهند کرد .

در بخش تک نفره این بازی رایانه ای  به تمام سوالات و مباحثی  که از دو شماره  قبلی این سری  برای بازیبازان  بوجود آمده است  جواب خواهد داد و در این بین  نیز  همچنین کرکتر‌های  جدیدی  ماننده  دو سربازان گروه  DELTA  که  Frost و فرماندارش  Sandman  می‌باشد را  معرفی خواهد نمود.

در  حالت بخش  چند نفره آنلاین این بازی رایانه ای نقشه‌های  بسیار محدودی برای مسابقات  وجود دارد  و همچنین در بخش  Special Ops  مد‌های   Survival و Mission در این بخش وجود خواهند داشت .

داستان خطی بازی رایانه  ای جدید CALL OF DUTY: Modern Warfare 3  مستقیما  از جایی  که شماره دوم این بازی رایانه ای که  به نام Modern Warfare  ۲ به پایان می‌رسد  شروع به روایت می‌شود و این زمان  ارتش  روسیه جاه طلب  به مرز‌های  کشور ایالات متحده یورش برده است. ولادیمر  ماکارو (Vladimir Makarov)  دوباره  به شماره سوم این سری  بازگشته است  و در این بین نیز همواره  دو شخصیت  قهرمان سری Modern Warfare   یعنی Mac Tavish و Price به شدت دچار جراحات فوق العاده سنگینی شده اند  این  دو قهرمان به دست یکی از بزرگترین  جاسوسان روسیه که نیکولای (Nikolai) نام دارد در حال تعقیب هستن و آن‌ها نیز  در حال گریختن از دست او هستند این ۲  شخصیت بارز این شماره  در کشور بزرگ  هند  و در خانه ای متروکه در کلان شهر شلوغ Dharmasala مخفی شده اند  که به زودی زود  قرار است  این خانه متروکه  توسط ماکاروف و سربازانش مورد هجوم  قرار گیرد و در این بین طیف داستانی هم  بازیبازن  در نقش یکی از افراد مورد اعتماد نیکولای که Yuri نام دارد نقش بازی  می‌کنید که همزمان با حمله ی دشمن و تصاحب این خانه متروکه این  این چند نفر از طریق یک بال گرد  از  صحنه  خارج خواهند شد.

بعد از این وقایع  داستان این بازی رایانه ای  در منطقه  منهتن کلان شهر  نیویورک ادامه داده خواهد شد جایی که  کشور غارت گر روسیه با کشتی‌های مستقر در رودخانه بزرگ Hudson  به این شهر یورش برده و در این حال نیز به حملاتش ادامه خواهد داد .ارتش آمریکا نیز برای جلوگیری و اقدامات تلافی جویانه از این حملات  نیروهای ویژه  DELTA خود را دعوت برای ضد حمله برای حملات کشور روسیه می‌کند   در این طیف داستانی نیز بازیکنان در نقش یکی از سربازان این گروهان که بنام  FROST می‌باشد ایقای نقش می‌کنند  او یکی از نیروهای  تحت قرمان فرماندار  Sandman است  و به او  دستور مهمی  داده میشود  که برج روی ساختمان Stock Exchange از دست ارتش روسیه پاکسازی نماید

بعد از این وقایع  بازیبازان در نقش یکی از  خلبان با تجربه  در اسمان شهر ویران شده ی Blackhawk در حال گشت زنی هستین  در این بین شما بال گرد‌های  دشمنان  را سرنگون می‌سازید  و به سمت Hudson مکانی  که  ناوگان ارتش  روسیه  که مختصات حملات   را به نمایش می‌گذارد را باید  غرق سازید.

این نیز لیستی از مکان‌های  که مراحل بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3  به رخ می‎پیوندد:

هند
نیویورک
هواپیمایی که رییس جمهور روسیه با ان منتقل میشود
شهری در سیرالئون
لندن
موگادیشو در سومالی
هامبورگ
پاریس
پراگ در چک
قلعه ای در کوهستان‌های چک
برلین
کاخ کرملین روسیه
دوبی
واشنگتون

 

بازیبازان در این بازی رایانه ای در نقش بادیگاردی  که  شغل وی محافظت از  رییس جمهور کشور  روسیه است او  با هواپیما  در راه امضای توافق نامه  صلح با  کشور آمریکا می‌باشد  که شما نیز در نقش بادیگارد وی با او همراه خواهید بود  که در این بین   رئیس جمهور به همراه  دخترش  به دست  نیرو‌های خودی یعنی  ماکاروف اسیر می‌شود  و ماکاروف هم  از اینکه رویسیه  با امریکا میخواهد صلح کند بسیار شدید مخاف است  و  ماکاروف در هواپیما  کدهای امنیتی از زیر زبان رئیس جمهور روسیه  در خواهد اورد  و در عملی کردن این فکر است که  یک حمله ی بزرگ  دیگه ای رو  به کشور  امریکا ترتیب بدهد .

 

بازیبازان به قاره داغ و سوزان  آفریقا خواعند رفت  و در انجا  Price, Soap و همچنین  Yuri حضور خواهند داشت  این ۳ نفر  یک قرار  دیدار با یک  فروشنده ی بزرگ  سلاح‌های گرم  در Sierra Leone دارند

ناگهان روند داستانی تغییر میکنه و  اینجا شما در نقش مامور  ارتش  امریکا که به زودی قرار است ماموریتی تحت عنوان این عملیات که قرار است   جلوی  محموله ی سلاح گرمی  رو که به شهر  لندن خواهد رفت را بگیرد

.بخش گیم پلی این بازی رایانه ای  در شهرهای گوناگونی روایت می‌شود  ماننده شهر‌های‌هامبورگ که بازیبازان  وظیفه دارند  در نقش راننده ی یک تانک باشند  که برای مقابله با حملات ارتش  روسیه دفاع نمایید .

 

و در اخر اخرین نبرد و ماموریت بازیبازان در دبی رخ خواهد داد در اینجا دوباره شاهد  Yuri, Price و Sandman  هستیم  که حمله ای  رو به هتلی که ماکاروف در اون زندگی میکنه را انجام خواهند داد .و پس از کشتن وی بازی به اتمام خواهد رسید.

بازیکنان دوباره به گروه مک تاویش،یوری و پرایس در آفریقا برمیگردن که قبل از رفتن به سیرالئون قراری رو با فروشنده اسلحه ای با ملیت آفریقای جنوبی دارن.سپس تغییری دیگه رخ میده و شما در نقش مامور نیروی مخصوص هوایی آمریکا قرار میگیرین که میخواد جلوی محموله سلاحهایی با قابلیت تخریب عظیم رو که به بنادر واقع در لندن میره بگیره.

 

و در آخر جالب است بدانید سایت معتبر کوتاکو در این گذارش  اذعان داشته است که بازی رایانه ای CALL OF DUTY: Modern Warfare 3  هشتم نوامبر سال جاری میلادی (۱۷ آبان ۱۳۹۰)  برای پلتفرم‌های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

SHIFT 2 UNLEASHED Save Game

نويسنده: eghbal | ساعت: 9:46

چند وقتی هست که بازی زیبای Shift 2 عرضه شده است. به رسم نسخه های گذشته بازی NFS و همچنین دیگر بازی های کامپیوتری ، از همان ابتدا کلیه قسمت ها و نیز کلیه اتومبیل های بازی ، آزاد نمی باشد ، شما باید مراحل مختلف و دشوار آن را طی و امتیاز کسب کنید تا تمام قسمت های بازی باز شود. در این مطلب یک فایل Save از بازی Shift 2 برای شما عزیزا آماده کرده ایم که با استفاده از آن کلیه قسمت های بازی آزاد شده و مبلغ زیادی به پول شما اضافه می گردد که به راحتی می توانید اتومبیل های جدید و گران قیمت را در بازی خریداری نمایید. این سیو را شما در هیچ کدام از سایت های اینترنتی پیدا نخواهید کرد ، برای جایگزین کردن این سیو روی سیو اولیه بازی به مسیر

C:\Users\xx\Documents\SHIFT 2 UNLEASHED\profiles

مراجعه کنید و فایل دانلود شده را در پوشه profiles کپی نمایید. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این Save را   دریافت نمایید.

گیم و زندگی...

 

بازی کم حجم

نويسنده: eghbal | ساعت: 1:0

Coffee Rush                                                                                  نام یک بازی جذاب ، زیبا و کم حجم است که شما میبایست با پاسخگویی درست به مشتریان خود باعث افزایش محبوبیت در شهر و مردم شوید . شما با انتخاب و تحویل سریع سفارش مشتریان خود آنها را راضی میکنید . در هنگام سفارش مشتری محیطی در اختیار شما قرار میگیرد که شما باید با استفاده از آن و مواد غذایی سفارش مشتری را تحویل دهید.

شما می توانید با درست کردن نوشیدنی های زیبا و خوشمزه! مشتریان بیشتری جذب و مراحل بازی را سپری کنید.

 

نويسنده: eghbal | ساعت: 10:30

دانلود پچ جدید بازی PES 2012 پس ۲۰۱۲ ، PESEdit 2012 Patch 2.2

گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲،۲ می باشد را برای بازی PES 2012 عرضه کرده اند.

 

Serious Sam 3 BFE Steam با کرک NeoGame team

نويسنده: eghbal | ساعت: 16:19

سبک بازی : اکشن

پلتفرم : PC

تاریخ انتشار بازی : ۲۰۱۱

شرکت سازنده : Croteam

شرکت منتشر کننده: Croteam

رده بندی سنی: +۱۸

 

بالاخره پس از مدتها نسخه سوم بازی Serious Sam عرضه شد. در این نسخه از بازی با گرافیک بسیار بالا با موجودات عجیب و جالب! دست و پنجه نرم میکنید. در این نسخه از بازی بازگشتی به سری اول این بازی دارد.

در اولین برخورد با بازی، متوجه خواهید شد که هدف Serious Sam 3 گرفتن زمین از جانوران و مزدورانی که در واقع هر لحظه باعث رسیدن زمین به آخر هستند. شما در برابر مجموعه ای از معابد فروپاشی شده یک تمدن باستانی و شهرهایی از مصر در قرن ۲۲ قرار خواهید گرفت.

بازی Serious Sam 3 ویژگی فرح بخش کلاسیک به همراه گیم پلی مدرن که شما را جذب خواهد کرد.

 

بازیرو دانلود کنید

اکسترکت

آپدیت را در محل بازی کپی و بازی را اجرا کنید

 

لاک ژشت های نینجا

نويسنده: eghbal | ساعت: 12:25

                                                                                      حتما لاک پشت های نینجای جسور را میشناسید. چون به قدری معروف هستند که همه انها را میشناسند و بر روی کیف و کفش و… عکسشان حک شده است! بازی لاک پشت های نینجا یکی از قدیمی ترین بازیها و برگرفته از کارتون لاکپشت های نینجا میباشد. این بازی نیز یکی از نسخه های بازی لاک پشت نینجا میباشد با گرافیکی عالی و سه بعدی که بیشتر بر روی نبرد و مبارزه پایه گزاری شده است. حرکات زیبای رزمی و عجیب و قدرتی خارق العاده که فقط از لاک پشتهای نینجا بر می آید!

در ابتدای بازی میتوانید یکی از ۴ لاک پشت جنگجو را که هر کدام از آنها در مهارت های رزمی خاصی تبحر دارد (از قبیل شمشیر، نانچیکو، خنجر و چوب) انتخاب کنید و به نبرد با دشمنان بروید. حجم این بازی با فشرده سازی سایت ۳ سوت دانلود از ۱ گیگابایت به ۱۰۰ مگابایت کاهش یافته است. اگر از علاقه مندان این موجودات دوست داشتنی و محبوب هستید بهتر است این بازی که گرافیکی عالی و سه بعدی هم دارد را دانلود کنید!
 

 

دزدان دریایی کارائیب بازی محبوب2011

نويسنده: eghbal | ساعت: 19:23

افسانه ی دزدان دریایی ، ماجراجویی و شخصیت های محبوب والت دیزنی در استایل یک بازی کامپیوتری به نام LEGO ! عازم سفری حماسی بر اساس داستان دزدان دریایی والت دیزنی شوید ، جایی که دنیای پهناور "دزدان دریایی کارائیب" در آن وجود دارد.خود را در شخصیت کاپیتان اسپارو ببینید و صحنه هایی خاطره انگیز از هر 4 سری فیلم دزدان دریایی کارائیب را اینبار در یک بازی کامپیوتری مشاهده کنید. آیا شما شجاعت راهزن بودن را دارید؟ آیا آماده اید در دنیای LEGO یک دزد دریایی واقعی شوید؟ به همه ثابت کنید که این ماجراها واقعی هستند !

امکانات بازی :

همراه با شخصیت های خاطره انگیز و مخلوقات شگفت آور دنیای دزدان دریایی کارائیب ،یک بازی ماجراجویی پر مخاطره و پر از شوخی های بی ادبی را تجربه کنید. می توانید در این بازی به جای کاپیتان اسپارو ، کاپیتان باربوسا و دیوی جونز قرار بگیرید. همه ی دزدان دریایی محبوب این فیلم دارای خصوصیات اخلاقی شخصی و توانایی های خاص خود می باشند.

در روش "بازی آزاد" می توانید داستان بازی را با شخصیت های دیگری پیگیری کنید و نواحی دیگری را کشف کنید. در این روش ، معماهای جدیدی در مقابل شما قرار می گیرد و حتی گنج های جدیدی را باید از زیر خاک به بیرون بکشید. تمام قابلیت های شخصیت های جدید از نبردهای بلند پروازانه با شمشیر در بالاترین نقطه ی دکل کشتی گرفته تا حرکات اکروباتیک جذاب، همگی دارای شکلی جدید می باشند. این بازی دارای مراحل زیر آب بسیار جذاب و مراحل جمع آوری امتیاز نیز می باشد.

 

 

بازی بتلفید2

نويسنده: eghbal | ساعت: 17:48

بازی Battlefield 2: Elite forces ، جزو بهترین و پیشرفته ترین بازی های سبک خود میباشد. این نسخه گرافیکی بهتر دارد و تعداد زیادی اسلحه ها و تجهیزات جدید به بازی اضافه شده اند. همچنی، بازی شامل مراحلی است که نفس را در سینه شما حبس میکند و حتی جنگجویان حرفه ای و کهنه کار نیز آرامش نخواهند داشت.

بخش CHPower در این بازی دیده میشود. هدف از ساخت این بخش، ایجاد محیطی واقعی، از جنگ بین چین، ژاپن، آمریکا و کشور های خاورمیانه میباشد. از این رو، کسانی که این بازی را انجام میدهند، شانس مشاهده و استفاد از تجهیزات مدرن چینی و وسایل نقلیه مختلف جنگی آنها را خواهند داشت.

 

حداقل سیستم مورد نیاز
سیستم عامل : Windows XP / Vista/Se7en
پردازنده : Windows XP / Vista
رم : Pentium 4 3 GHz
کارت گرافیک : ۵۱۲ MB
صدا : DirectX 9.0c compatible
فضای خالی هارد : ۶ Gb

 

کارز 2اشینی محبوب

نويسنده: eghbal | ساعت: 17:43

در این بازی شاهد بازگشت مک کوئین و دوستانش همانند انیمیشن محبوب cars 2 که در سال ۲۰۱۱ منتشر شده میباشیم. این ماشین سخنگو و دلربا وارد دنیای اخبار و مسابقات میشود، اما حدف و تفریح مورد علاقه ی خود را فراموش نمیکند : مسابقه ! در این بازی میتوانید از بین ۲۰ شخصیت موجود، ۴ شخصیت انتخاب کنید و آکادمی مخفی تمرینی خود را راه اندازی کنید. یک راننده ی جهانی شوید و در مسابقاتی که در سراسر دنیا برگذار میشود شرکت کنید. همچنین، میتوانید از تجهیزات جاسوسی در این بازی استفاده کنید.

سیستم مورد نیاز :

- سیستم عامل : Microsoft Windows XP SP3 / Windows 7
- پردازنده : Pentium 4 3.0 GHz, AMD Athlon 64 3500 + or Intel® Core™ Duo
- رم : ۲ GB
- کارت گرافیک : ۳D-graphics adapter with 256 MB memory, compatible with DirectX® ۹.۰, which supports Shader 3.0 and 3D-graphics adapter with 128 MB ATI® X1600 or NVIDIA® ۷۳۰۰ GT
- کارت صدا : DirectX® ۹.۰c compatible
- فضای خالی هارد دیسک : ۲ GB

 

فیفا 12

نويسنده: eghbal | ساعت: 16:2

هم اکنون در سایت بزرگ دانلود رایگان نرم افزار نسخه نهایی بازی جذاب فیفا 12 Final دانلود فیفا 2011 را برای شما کاربران آماده کردیم. بازی فیفا 12 محصول کمپانی قدرتمند و صاحب نام EA میباشد که در زمینه ارائه بازی های فوتبال، رقیب سر سخت نسخه های مختلف بازی PES از کمپانی Konami به شمار می آید. در نسخه های قبلی این بازی از تمامی لیگ های معروف و نیمه معروف در بازی استفاده کرد. سبک بازی و توپ های کاملا متفاوت و نوع آرایش بازیکنان این بازی را بازی PES کاملا متمایز میسازد.
امسال شاهد بودیم که کمپانی EA برخلاف کمپانی Konami برای ایرانی ها در FIFA 2012 ارزش قائل شده و برای قرار دادن لیگ برتر ایران در نسخه FIFA 12 نظر سنجی جهانی برگزار کرده بود که ایرانی ها بشدت از آن استقبال کردند، شاید همین اهمیت دادن و ویژگی های دیگر این بازی کاربران ایرانی را به بازی کردن FIFA 12 سوق میدهد.
همچنین در مسابقات جهانی WCG در قسمت بازی های ورزشی، از بازی دانلود FIFA 12 بعنوان بازی اصلی یاد کردند که این نشانه محبوبیت این بازی فیفا 2011 در بین کاربران است. در این نسخه گرافیگ بازی فیفا 2012 و استایل جدید بازیکنان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. همچنین تمامی لیگ ها در این بازی دانلود FIFA 2011 حضور دارند و در این نسخه امکانات جدید بسیار به چشم میخورد طوری که کاربر میتواند آن هارا حس کند. هم اکنون شما میتوانید این بازی کامپیوتر را بصورت مستقیم از دانلود بازی رایگان دانلود فیفا 12 کنید.

ویژگی های جدید بازی FIFA 12 Final

  • اضافه شدن توپ های جدید
  • اضافه شدن لیگ های جدید
  • قابلیت جدید بازی کردن بصورت Career که بازی بصورت مرحله ای است و بیشتر در بازی های سری NFS و سبک Racing بیشتر مشاهده میشد. شما میتوانید با این قابلیت به دنیای واقعی فوتبال پا بگذارید.
  • قابلیت بازی کردن بصورت آنلاین
  • دارای قابلیت FIFA Ultimate برای ساخت تیم با بازیکنان مورد علاقه شما و بازی بصورت آنلاین
  • دارای موتور حرکتی جدید که بازیکنان قدرت انتخاب و اختیار میدهد
  • دارای بیش از 500 لیسانس لیگ ها و کلوپ های فوتبال و 15000 بازیکن خریداری شده از فیفا 12 برای جذب کاربران
  • اضافه شدن تاکتیک و استایل های جدید
  • اضافه شدن 5 ابزار جدید برای ویرایش بازیکن و تیم از قبیل نوع دریبل, استایل, حالت های مختلف ضربه زدن به توپ و ...

حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7
  • رم: 2 GB
  • پردازنده: Intel CPU: Core 2 Duo E6600 2.4GHz یا AMD CPU: Athlon 64 X2 Dual Core 5600+
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9
  • گرافیک: Nvidia GFX Card: GeForce 7800 GS یا ATI GFX Card: Radeon HD 6620G
  • فضای هارد: حدود 6 GB
توجه : شما باید تمامی لینک های داخل فایل متنی زیر را دانلود کرده و در یک پوشه قرار دهید و سپس فایل FIFA-12-2011-Final-PC-Game-www.fdl.ir.part01.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Install کلیک کنید.

 

 

بازی Luxor

نويسنده: eghbal | ساعت: 13:40

بازی Luxor یکی از بهترین بازی های مرحله ای سبک شوتر است که شما هیچ وقت تجربه بازی آن با کیفیت HD را نداشته اید. شرکت بازی سازی لاکسر , لوکسر, این بار کیفیت HD را ارائه داده تا تجربه جدید را نصیب شما کند. سایت دانلود رایگان نسخه نهایی پرتابل آن را برای دانلود رایگان در اختیار شما قرار می دهد. پاسخ خدای ایسیس را بدهید و توپ های رنگی که از مسیر رد می شوند تا به اهرام برسند را با ترکیب حداقل سه توپ همرنگ از بین ببرید تا جایزه ها و ابزارهای جدید نصیب شما شود. .

 

انگری بردز فصل ها

نويسنده: eghbal | ساعت: 9:51

. محبوب ترین بازی سبک اکشن/پازل برای کامپیوتر است که توسط شرکت بازی سازی Rovio Mobile برنامه نویسی و توسط Chillingo منتشر شد. چندی پیش بود که نسخه 2.1.0 این بازی کامپیوتر توسط سایت دانلود رایگان برای دانلود در اختیار شما طرفداران fdl قرار گرفت. هم اکنون بازی Angry Birds 2012 نسخه 2.1.0 مخصوص کریسمس 2012 شامل تمام قسمت های پرندگان عصبانی Seasons به اضافه کریسمس 2012 است که امیدواریم هدیه ای به دوستان و هموطنان اقلیت مذهبی ما باشد.

 
 
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic